Julkonsert

Direkt efter skolan hade jag körlektion och det gick förvånansvärt bra för att bara ha kört en gång förut! Nu måste jag bara ta tag i teorin också så båda parter går framåt!

Efter körningen åkte jag ner i stan med mamma, fick ett migränanfall och mådde så fruktansvärt dåligt. Det gick dock över efter 1 citodon, 2 timmar, 1 cola zero, 1 jullatte och en lussebulle.. Kanske inte världens bästa lösning men vi skulle ju på julkonsert till förmån för barncancerfonden. Det var himla mysigt och fint!

Som ni märker har jag haft fullt upp hela dagen och därför ingen tid till träning, men en dags vila är bra för min kropp!


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0