Löpning

Jag har aldrig varit någon långdistanslöpare. Inte kortdistans heller för den delen. De gånger jag har sprungit har det varit på fotbollsplanen, innebandyplanen eller intervaller.

Trots detta så utmanade jag mig själv idag. Jag tyckte det var dags att se om jag orkade jogga en halvtimme, och visst gjorde jag det! Jag skojar inte när jag säger att jag kanske har gjort det mellan 5 och 10 gånger innan, i hela mitt liv! (Och gå räknas inte fotbollsplanen) Nästa gång ska jag göra det ännu snabbare, för jag vet att jag orkar det.

Såhär glad var jag efteråt


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: Frida

Såg att du var med i Ellens tävling,! Skulle bara tipsa om att jag precis startade en tävling i bloggen om presentkort på 100 dollar hos Romwe :)

Här: http://fridahs.wordpress.com/2012/12/05/win-100-dollars-worth-gift-certificate/#comment-704

2012-12-05 @ 13:27:24
URL: http://fridahs.nu

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0