Awkward moment my gentlemen

Var en väldigt intressant och lärorik dag i skolan idag, var temadag och en kvinna från socialen var där, 2 poliser och 2 föredetta missbrukare. Alla pratade om droger (och annat), verkligen intressant och tycker det är bra att de kommer ut på skolor för att ha såna här föreläsningar.

Efter skolan åkte jag med Alicia till vårt sommarjobb för att lämna arbetskläderna, kände att jag hade huvudvärk tidigt på förmiddagen men det blev ännu värre. Var nära på att spy ett antal gånger på bussen och var kritvit i ansiktet väl på jobbet, bestämde att jag klarade att åka hem så vi satte oss på bussen hem, vi åkte dock bara en station för sen höll jag på att spy... Hoppade av bussen och min bror fick hämta oss. Nu ligger jag i soffan och mår illa fortfarande, har dock fått i mig lite mat så hoppas att det blir bättre snart. Dricker te också för att bli lite varm, fryser skit mycket...

Ska lyssna på min kropp idag och därför blir det tyvärr ingen träning, jag som skulle gå på skivstång intervall idag.. Får bli nästa vecka!


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0