be who you are and say what you want

Var och köpte jackan idag, tog med mig min bror som smakråd och han tyckte den var lika fin som jag tyckte. Åh vad jag är glad för den, kolla bara den gosiga luvan!! (kunde verkligen inte fånga den på bild så fick bli en bild på luvan, ni får se den när jag har den på mig sen) Längtar tills jag kan börja använda den faktiskt, även om det betyder vinter, fast det dröjer kanske inte länge för det är ju iskallt ute.. Förutom att ha köpt jackan idag så har jag varit i skolan och sen har jag solat, så skönt att få lite färg. Hatar verkligen att vara blek, men gissar att jag inte är den enda som känner mig ful när jag är det..?
 



Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0