It will be worth it

Hann med att både fixa naglarna och klippa håret på hålan idag, kändes lite lyxigt att göra det på samma dag!

Efter skolan stack jag hem direkt och lagade mat fort, cyklade sen till friskis där jag körde 55 minuter core, 20 minuter crosstrainer och 70 minuter skivstång intervall. Gött jobb! Endorfinerna sprutar ur öronen på mig men kommer snart somna gott, även om jag fortfarande är sådär pigg som man är efter ett härligt träningspass, glädje!!


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: tror du vet vem :D

haha älskar att läsa din blogg den här veckan!!!

Svar: Haha vi ses i eftermiddag i simhallen! :D
Emmy Svensson

2012-09-27 @ 23:30:38

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0